Δευτέρα 13 Αυγούστου 2018

Ράλι Γερμανίας- Δύσκολο ράλι και με ελληνική συμμετοχή που θα καθορίσει τον τίτλο ανάμεσα σε τρεις διεκδικητές .

Ράλι Γερμανίας


 
Το 9ο από τα 13 ράλι στο φετινό καλεντάρι του WRC θα φιλοξενηθεί στην Γερμανία και συγκεκριμένα στην περιοχή του Σααρ, στα δυτικά της χώρας κοντά στην Φρανκφούρτη . Φέτος το πρωτάθλημα έχει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον σε σχέση με τα παλαιότερα χρόνια και αυτό οφείλεται στο ότι υπάρχουν 3 διεκδικητές του τίτλου ο τετράκις πρωταθλητής Sebastian Ogier της Μ-Sport Ford ( με 153 βαθμούς) , ο Thierry Neuville της Hyundai ( με 132 βαθμούς) και ο Ott Tanak της Toyota Gazoo Racing ( με 107 βαθμούς). Στο ράλι της Φιλανδίας ο Τάνακ νίκησε και έδωσε ελπίδες στην Toyota για τίτλο, ενώ το βάθρο συμπλήρωσε ο Ostberg ( που δήλωσε ότι αυτή η θέση είναι η πιο σημαντική στην καριέρα του) και ο Jari-Mati Latvala με τους Ogier και Neuville να μένουν μακριά. Θα γίνει ένα ξεκαθάρισμα στο ράλι της Γερμανίας για το ποιος θα πάρει τον φετινό τίτλο, με τον Τάνακ να είναι ο περσινός νικητής και να έχει και το momentum,  τα πράγματα περιπλέκονται και μπορεί να έχουμε μια μεγάλη ανατροπή για τον τίτλο . O Sebastian Ogier και ο Thierry Neuville έχουν νικήσει στο συγκεκριμένο ράλι, αλλά το παραμικρό λάθος που δημιουργεί η πίεση από τον μεγάλο ανταγωνισμό κοστίζει, με τον Ogier να δηλώνει ότι η M-Sport χρειάζεται μεγαλύτερη ταχύτητα για να υπερασπιστεί τον τίτλο, την ίδια ώρα που η Citroen προσπαθεί να τον προσεγγίσει να γίνει ο Νο1 οδηγός της για το πρωτάθλημα WRC του 2019. Το ράλι Γερμανίας διεξάγεται σε 4 αγωνιστικές ημέρες από 16-19 Αυγούστου και  αποτελείται από 18 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 325,76 χλμ σε ασφάλτινο οδόστρωμα. Το συγκεκριμένο ράλι θεωρείται πολύ δύσκολο λόγω ότι είναι 3 ράλι σε 1, έχει ασφάλτινους δρόμους, επαρχιακούς δρόμους και δρόμους μέσα σε αμπελώνες, το οποίο ολοκληρώνεται την Κυριακή στην Bosenberg με την power stage ( ξεχωριστός αγώνας που οι οδηγοί μαζεύουν επιπλέον πόντους). Το Toyota Yaris παίρνει ένα προβάδισμα από τα υπόλοιπα 3 των ισάριθμων ομάδων στο WRC με τον Τάνακ να δηλώνει ότι θα προσπαθήσει να κάνει σε όλα τα εναπομείναντα ράλι ότι καλύτερο μπορεί, ενώ η Opel ανακοίνωσε την τεράστια συμμετοχή των 29 Opel Adam για το φετινό ράλι. Άξιο σημείωσης αποτελεί πως στην κατηγορία WRC συγκεκριμένα WRC Trophy συμμετέχει ο 54 χρόνος Έλληνας οδηγός Jourdan Serderidis, δηλαδή Ιορδάνης Σερδερίδης με την Βρετανική όμαδα την M-Sport World Rally Team, συνοδηγό τον Βέλγο Frederic Miclotte και αυτοκίνητο το Ford Fiesta WRC.  Το ράλι WRC εντυπωσιάζει φέτος από το μοναδικό θέαμα που προφέρει με τα ράλι της Ιαπωνίας και της Χιλής να ακούγονται ότι θα μεγαλώσουν το επόμενο καλεντάρι σε αντίθεση με το Ελληνικό ράλι στο οποίο δεν υπάρχει καμία ιδιαίτερη μνεία. Ενώ μια είδηση που προκαλεί ενθουσιασμό και ενδιαφέρον είναι του Ακίο Τογιόντα, προέδρου της Τογιότα που καλεί την Mitsubishi και την Subaru να συμμετέχουν στα επόμενα πρωταθλήματα του WRC.











 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου